Basen Kalça ve Göbek eritmek

Basen Kalça ve Göbek eritmek

Basen Kalça ve Göbek eritmek

bir ayda 10 kilo vermek için www.dietband.com sitesini ziyaret edebilirsinizKalça Eriten Diyet,Basen Eriten Diyet,Kalça Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Basen Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Kalça ve Basen Eritmek İçin Ne Yemeli Kalça ve basen pek çok kadının ortak sorunu.. Başta hareketsiz bir hayat olmak üzere,

yanlış beslenme,kontrolsüz yemek yeme, peş peşe ve çok sayıda doğum yapmak gibi sebeplerle kalça ve basen bölgesinde biriken yağlar, sorun teşkil eder.. Peki kalça ve basen eritme konusunda neler yapılabilir ?

6 haftda kalça ve basen eritme diyeti önereceğiz sizlere; Kalça Eriten Diyet,Basen Eriten Diyet,Kalça Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Basen Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Kalça ve Basen Eritmek İçin Ne Yemeli Kahvaltı: Bir porsiyon hazırladığınız müsli, bir fincan süt ve dilimlenmiş yarım dilim muz.

(Bu diyetin en önemli öğesi sabah özel olarak hazırlayacağınız müslidir. Tarifi yazının sonunda verilmiştir.) Ara Öğün: Saat 11.00’de bir elma. Öğle: Bir porsiyon müsli ve yarım muz. 2. Ara Öğün: Öğleden sonra; Bir avuç kuru üzüm.

Akşam: Meyveyle birlikte temel gıdalar Yatmadan önce: Bir portakal, elma, kayısı, iki kurutulmuş erik veya bir mango. Sabah kahvaltısında yemek üzere, bir müsli tarifi vereceğiz sizlere;

Gerekli Malzemeler: 2 fincan yulaf tanesi, 2 fincan kırılmış fındık, 1 fincan buğday, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm, 1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan badem, 1 fincan ince kıyılmış kuru kayısı gerekiyor. Hazırlanışı ve Kullanım Şekli:

Malzemeleri karıştırıp, blenderdan geçirdikten sonra, hazırladığınız karışımı tam 12 porsiyon olacak şekilde eşit parçalara ayırın. Her porsiyonda karışımı bir bardak diyet soğuk süt ilave ederek tükettiğinizde, diyetin öne…

Kalça Eriten Diyet,Basen Eriten Diyet,Kalça Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Basen Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Kalça ve Basen Eritmek İçin Ne Yemeli

Kalça ve basen pek çok kadının ortak sorunu.. Başta hareketsiz bir hayat olmak üzere, yanlış beslenme,kontrolsüz yemek yeme, peş peşe ve çok sayıda doğum yapmak gibi sebeplerle kalça ve basen bölgesinde biriken yağlar, sorun teşkil eder.. Peki kalça ve basen eritme konusunda neler yapılabilir ? 6 haftda kalça ve basen eritme diyeti önereceğiz sizlere;

Kalça Eriten Diyet,Basen Eriten Diyet,Kalça Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Basen Eritmek İçin Ne Yapmalıyız,Kalça ve Basen Eritmek İçin Ne Yemeli
Kahvaltı:
Bir porsiyon hazırladığınız müsli, bir fincan süt ve dilimlenmiş yarım dilim muz. (Bu diyetin en önemli öğesi sabah özel olarak hazırlayacağınız müslidir. Tarifi yazının sonunda verilmiştir.)
Ara Öğün:
Saat 11.00’de bir elma.
Öğle:
Bir porsiyon müsli ve yarım muz.
2. Ara Öğün:
Öğleden sonra; Bir avuç kuru üzüm.
Akşam: Meyveyle birlikte temel gıdalar
Yatmadan önce:
Bir portakal, elma, kayısı, iki kurutulmuş erik veya bir mango.
Sabah kahvaltısında yemek üzere, bir müsli tarifi vereceğiz sizlere;
Gerekli Malzemeler:
2 fincan yulaf tanesi, 2 fincan kırılmış fındık, 1 fincan buğday, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm, 1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan badem, 1 fincan ince kıyılmış kuru kayısı gerekiyor.
Hazırlanışı ve Kullanım Şekli:

Malzemeleri karıştırıp, blenderdan geçirdikten sonra, hazırladığınız karışımı tam 12 porsiyon olacak şekilde eşit parçalara ayırın. Her porsiyonda karışımı bir bardak diyet soğuk süt ilave ederek tükettiğinizde, diyetin önemli bir katkısını göreceksiniz.
1500

 

Etiketler:

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz